Hejsvejs!

Hej alla ni, idag har jag spenderat dagen med att gå på Birsta med mina underbara vänner. Allt jag fick med mig hem var en mössa, godis och en dricka.. Det var sjukt mycket folk överallt då det är mellandagsrea nu!
 
I veckan har jag varit iväg och ridit på ridskolan, då red jag Alfons. Vi red en sväng runt travbanan då de håller på att sättas igång för tillfället! Har även en överraskning åt er...
 
Igår red jag Timon, vi jobbade lite dressyr och det kändes helt okej på slutet. I början var men mer i luften än nere på marken... ;)
 
Fick även världens finaste julklapp av käraste Emma, en almenacka full av bilder på blandannat mig och Timon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0