Ursäkta mig!

Har inte uppdaterat på ett tag insåg jag. Igår red jag ut med Timon och han fick röra lite på fläsket, tyvärr är det ganska halt ute så det var inte så mycket galopp.
 
Annars så flyter det på, imorgon ska jag åka och klippa mig så då blir det ingen ridning, på Torsdag fyller jag år (jippi) och sedan är det ridning på ridskolan efter det! Ska rida i en ny grupp så det är lite små nervöst men det ska nog gå bra hoppas jag. 
 
Sedan ska jag med på en turridning på lilleman under Lördagen då två människor bokat turridning på ponderosa och de hästarna som är säkrast är ju Aetii och Timon.
 
Mer händer inte i mitt liv just nu, skolan har börjat, har matte och no prov snart vilket är lite små tråkigt men man får la vänja sig!
 
 
Fina fisken... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0